مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-11بين الملل

عراق| مرگ مرموز مدیر شرکت کره ای در بصره؛ خودکشی یا قتل؟


با گذشت چند روز از مرگ مرموز مدیر متخصص شرکت کره ای که مسئول اجرای پروژٰه بندر فاو در بصره بود، ابعاد تازه ای درباره این پرونده روشن شده که فرضیه قتل را بیش از خودکشی پررنگ می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع امنیتی عراق، جمعه پیش (9 اکتبر)، اعلام کردند که جسد پارک چول هو مدیر شرکت کره ای دوو که اخیرا مسئولیت اجرای پروژه بندر فاو در استان بصره را برعهده گرفته، در حالی که به دار آویخته شده بود، پیدا شده است.

    در پی به دار آویخته شدن این متخصص کره ای امور سازه، منابع مختلف اعلام کردند که وی خودکشی کرده است.

  اکرم صدام مدنف فرمانده عملیات بصره نیز با تکیه به نتایج اولیه بررسی ها گفت که وی خودکشی کرده و هیچ دلیلی که ترور یا قتل عمد پارک چول هو را ثابت کند در دست نیست.

خالد المحنا ، سخنگوی وزارت کشور عراق نیز دیروز (شنبه - 10 اکتبر) اعلام کرد: بررسی دلایل، دوربین ها و شنیدن شهادت شاهدان که همگی غیرعراقی بودند و نیز بررسی اطلاعات اولیه نشان می دهد که مدیر شرکت کره ای خودکشی کرده است اما همچنان تحقیقات برای دستیابی به اطلاعات احتمالی بیشتر ادامه دارد.

بیانیه سفارت کره جنوبی در بغداد برخی منابع از همان لحظه نخست به دلیل به دار آویخته شدن این فرد، فرضیه خودکشی را طرح کردند و سفارت کره جنوبی در بغداد نیز طی بیانیه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق| مرگ مرموز مدیر شرکت کره ای در بصره؛ خودکشی یا قتل؟

عراق| مرگ مرموز مدیر شرکت کره ای در بصره؛ خودکشی یا قتل؟